Olej silnikowy Shell Rimula R6 LME 5W-30 to wysokiej jakości olej do silnika, który został specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania nowoczesnych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczeń. Jest szczególnie przydatny dla różnorodnego transportu samochodowego i innych zastosowań przewozowych, gdzie ważna jest ochrona środowiska i spełnienie norm emisji spalin, takich jak Euro 4, 5, 6.
Spełniane normy i specyfikacje:
Olej silnikowy RIMULA (5L) 5W30 ; ACEA E6; E7; CUMMINS 20077; DEUTZ DQC IV-10 LA; IVECO; IVECO TLS E6; MACK EO-N; MAN 3271-1; MAN 3477; MB 228.51; MTU CATEGORY/TYPE 3.1; RENAULT RLD-2; SCANIA LOW ASH;
Ten olej silnikowy ma w swoim składzie specjalistyczny pakiet dodatków niskopopiołowych i przeciwzużyciowych, które zapewniają doskonałą ochronę silnika. Syntetyczny olej bazowy, użyty w tym produkcie, ma niską lepkość, co przekłada się na oszczędność paliwa bez utraty ochrony silnika.
Najważniejsze korzyści płynące z użycia oleju Shell Rimula R6 LME 5W-30 to:
Olej Shell Rimula R6 LME 5W-30 jest szczególnie polecany dla pojazdów produkowanych przez takie marki jak Mercedes-Benz, MAN, DAF, Volvo i inne, które spełniają normy emisji spalin Euro 4, 5, 6. Dzięki swoim właściwościom i zaawansowanej formule, ten olej silnikowy zapewnia niezawodną ochronę i doskonałą wydajność w trudnych warunkach eksploatacyjnych.
Przed zastosowaniem tego oleju zawsze należy zapoznać się z zaleceniami producenta pojazdu dotyczącymi oleju silnikowego i wymiany.
Cechy produktu:
Producent | SHELL |
Indeks | RIMULA R6 LME 5W30 5L |
Klasa lepkości SAE | SAE 5W30 |
Pojemność [l] | 5 |
Norma | CUMMINS 20077 |
Norma | DEUTZ DQC-IV-10-LA |
Norma | IVECO |
Norma | IVECO TLS E6 |
Norma | MACK EO-N |
Norma | MAN M 3271-1 |
Norma | MAN M 3477 |
Norma | MB 228.51 |
Norma | MTU CATEGORY |
Norma | TYPE 3.1 |
Norma | RENAULT RLD-2 |
Norma | SCANIA Low Ash |
Norma | VOLVO VDS-3 |
Specyfikacja ACEA | E6 |
Specyfikacja ACEA | E7 |
Linia | Rimula R6 |
Podział piktogramy | 1. Oleje silnikowe |
Informacje dodatkowe | LOW SAPS |
Użycie | Agro |
Użycie | Autobusy |
Użycie | Ciężarowe |
Użycie | Przemysł |
Wymagający MSDS | Tak |